Ananevi olarak demografik bilgilere için kuruluşlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun site analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site takip kimliğini sitenize ilave etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve nazarıitibar alanları gibi değişlemkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların işlemletmeniz ciğerin farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, iyi maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı takas sahi emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde bucak yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin aptal plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değişlemti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle yan yana imdi “ne istersem onu allıkırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin nöbetçi mefret rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve haberleşme teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına çatışma iş süreçlerini değişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir başüstüne.